zondag 18 september 2011

Workshop 2 van Scrap & More

 
Ik kon het niet laten op het workshopje dat ik gisteren begonnen was bij Scrap & More af te werken. Ik ben begonnen met het notitieblokje.

 Stempel is ingekleurd met Copics, door het bloggen en You tuben heb ik al een beetje geleerd over Copics, maar Saskia heeft me toch nog een aantal tips gegeven.


Design papier is van Maja Design, randen heb ik afgewerkt met Distress inkt al de andere afwerkingen zaten in het workshop pakket of zijn gemaakt met stansen die bij de workshop beschikbaar waren.
 Dit notitieblokje was leuk om te doen en voor herhaling vatbaar.

Nog eens bedankt Angelique en het DT design team was een leuke dag.
Groetjes,
An

4 opmerkingen:

  1. nou an ik vind hem helemaal super, prachtig gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof An !
    Heel leuk boekje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend an! Dat heb je prachtig gemaakt! Leuk dat jullie erbij waren hoor zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi An , hij is ontzettend mooi geworden !! Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...