zondag 27 november 2011

Mijn 100e blogbericht

Mijn 100e bericht op mijn blog.
Ik ben nu bijna 1 jaar actief bezig met het bloggen van mijn creaties, ik had nooit verwacht dat ik op zo'n korte tijd zoveel verschillende creaties zou kunnen maken.
Ik was nog niet zo lang bezig met het maken van kaartjes maar ben serieus gegroeid.
Voordat ik begon te bloggen had ik enkel 3D kaartjes gemaakt.
Dit jaar heb ik leren kleuren met Copics zelfs een workshop gevolgd in september waar ik dan ook de kleurtechniek met Distess inkt geleerd heb. Verder vind ik het geweldig om scrap papier te kopen en heb ik leren werken met Distress inkt en embosingspoeder om werkje aan te kleden.
Mijn ponsen colectie is serieus uitgegroeid, en Double Do is ook een geweldige aanwinst. Je merkt het ik heb veel geleerd dit jaar en heb dit veel te danken aan julie leuke blogs waar je tal van info kan terug vinden.
Dankje voor deze info, ik ben zo gegroeid in mijn creaties dat ik er al naar uit kijk naar een volgend jaar met 'Kaartjes Fun'.
Groetjes,
An

3 opmerkingen:

  1. Proficiat met je 100ste bericht !
    Dat is inderdaad een mijlpaal !
    Veel blogplezier nog en je hebt weer een prachtige tag gemaakt !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige label heb je weer gemaakt an.
    en proficiat met je 100 blog bericht en je i jaar bestaan van je blog.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat An met je 100ste berichtje en een jaar lang bloggen :) Het is best verslavend he!! hihi... En leuk om zo zelf te zien hoe hard je bent gegroeid! Hop naar het volgende jaar met nog meer prachtige creaties :)
    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...