zondag 24 juni 2012

Bloemen label

Deze tag is gemaakt geweest om aan een boeketje te hangen.
Afrukje is uit de nieuwe Magnolia reeks en is ingekleurd met Copic markers.
Degign papier komt van het nieuwe Maja Design paper pad;Vintage Summer Basics.
Heel leuk papier en zelf bij deze Paper Pad is het design papier aan 2 zijde bedrukt en in totaal zijn het 60 papiertjes (2 x 30 papiertjes.
Verder kan ik julie met trots laten zien dat ik dan toch besloten heb om de Magnolia bloemenstans te komen dus deze ga je nog meer zien verschijnen.
Bloemen zijn van Wild Orchid.
Groetjes,
An

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige label! En de magnolia bloemenstans is inderdaad erg leuk, staat op mijn verlanglijstje!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An , dank voor je reactie op mijn blog. Dan kom ik natuurlijk ook even bij jou kijken. Ik zie mooie creaties hier. Ik kom vast en zeker nog eens langs. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke bloemenlabel an.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...