maandag 25 juni 2012

I am speed

Met het nieuwe design papier van Bo bunny, on the go collection ideaal voor jongens kaartjes. En hierbij hoort de stempel van Edwin met het vliegtuigje.
Verder heb ik de randpons van Magnolia gebruikt die ik ook pas gekocht had.







Als leuk ideetje ben ik in mijn kindjes hun spullen aan het snuffelen geweest.
Het kettinkje met het sterretje en de tekst is gemaakt met schrink foil en komt uit een set van cars om sleutelhangers of armbandjes te maken en samen met de heatgun was dit nog simpeler als op de gebruiksaanwijzing staat. Ik denk dat ik mij zo'n blanco sheets ga bij aanschaffen. 
Groetjes,
An

3 opmerkingen:

  1. Dit is echt een leuk kaartje...wat een leuk papier! Ik heb dit afdrukje net gekleurd, best lastig!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf kaartje an, ik vind hem heel leuk.
    dat papier past er perfect bij.
    mooie kaart an.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje An!! Super leuk :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...