woensdag 25 maart 2015

Kleuren kaart team: craft en wit

Enkel craft en wit, Twee Weken geleden had ik niet geweten hoe ik dit moest oplossen.
Maar ik heb me de witte craft inkt aangeschaft omdat ik soms met sober bruin papier cadeautjes in pak en deze nu kan opfleuren met deze inkt.
Maar terug naar het kaartje, ik was er van overtuigd dat ik nog enkele velletjes kraft, viel dit tegen waneer ik enkel restjes terug vond, maar ik bent tevreden van het resultaat.
Voor meer creaties met deze kleuren neem een kijken bij martinaskaartjes.
Nog een kleine opmerking dit is nummer 5 met de butterfly basics stempel set, en ik ben nog niet in herhaling gevallen.
Groetjes,
An

14 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, leuk al die vlindertjes!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi An,
    wat mooi gemaakt, ik vind Kraft en wit een mooie combi, je vlinders zijn prachtig,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je voor het KKT gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart! Verrassend hoe het bij iedereen uitpakt, vind ik. Die vlinders zijn prachtig!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An
    Je kaartje is prachtig met de vlinders.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi An,

    Wat een schitterende kaart zo met die vlinders.

    Gr... Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben via de KKT challenge op je blog gekomen, wat heb je een mooie kaart gemaakt. Zowiezo vind ik kraft met wit een mooie kleurencombinatie. Ben volger geworden zodat ik inspiratie op kan doen aangezien in vrij nieuw ben in blogland.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie veel vlinders voorbij komen tijdens mijn KKT-rondje. Je hebt ze ook al zo mooi gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuk gedaan An, kwist niet dat je daar speciale inkt nodig voor had ?
    Liefs van Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel geslaagd kaartje voor het KKT.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed opgelost met je 'restje' kraftpapier ! heel toffe kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi zeg dit witte inkt op dat kraft, prachtig kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...