zondag 20 december 2015

Verjaardagskalender

Voordat ik aan mijn eigen kalender start, heb ik er nog eentje gemaakt voor onder de kerstboom.
De template van de kalender heb ik deze keer zelf gemaakt op cardstock afgeprint en dan kon het stempelen beginnnen.
Normaal ging ook bij deze foto's gebruiken maar de ruimte was te klein.
Dan maar op het internet gaan zoeken naar leuke spreuken rond verjaardagen, mocht de inspiratie kwijt zijn bij het schrijven van een verjaardagskaartje kunnen ze deze gebruiken :)

Om deze mooi onder de boom te kunnen leggen heb ik een giftbag gemaakt, deze moest groter zijn als een A4 dus heb ik een het designpapier extra stukjes cardstok geplakt.
Ik ben tevreden van het resutaat, hopelijk de ontvanger ook.
Groetjes,
An

3 opmerkingen:

  1. Deze verjaardagskalender is super mooi gemaakt An....heel leuk idee met die spreuken erop...en leuk zo als cadeautje onder de boom...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verjaardagskalender, origineel met die spreuken. Je hebt elke bladzijde mooi "versierd". En wat een leuke giftbag heb je erbij gemaakt, super cadeautje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...