zondag 24 januari 2016

Tic tac doosje

Deze keer heb ik een doosje gemaakt om een tic tac doosje in te steken.
Het duurde even voordat ik een template had, eerst begonnen met de envelope punch, maar omdat het kleiner als een de kaartafmetingen is die erop staan, vond ik niet meteen de afmeting van het papier en ben ik overgeschakeld naar de giftbag punch.
Ik ben afgestapt van de standaard manier van werken, maar heb uiteindelijk een template kunnen maken waardoor ik uit in A4, 4 doosjes op een snelle manier kan maken.
Daarna heb ik de doosjes verder aangekleed met design papier.
Enig nadeel (als je het een nadeel kan noemen) is dat het niet meer open kan.
Maar dan zitten de tic tac veilig :)

Groetjes,
An

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit opbergdoosje voor je tic tacjes....erg leuk idee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk deze doosjes, mooi papier!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super An, ik denk dat ik dat ook nog ga meenemen naar mijn beursje ,)
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...